wtorek, 22 marca 2016

Omdlenie w pracy...

W Brukseli tragedia a u m osobisty upadek... Dzis w poludnie zemdlalam w pracy, w pokoju nauczycielskim.
Zjadlam moj domowy obiadowej z pudelek, jak zawsze i z wszystkimi kolegami belframi. Chcialam wstac by Zrobic sobie poobiednie ziola i ciemno przed oczami, czarne plamy latajace - dokladnie to co mialam na autostradzie w grudniu. Slabosc ogromna i wyrylam. Pozniej dwoch kolegow mnie prowadzilo do naszej pielegniarki Dominique... Wezwano pogotowie. Cisnienie mi uroslo na maksa ponad 180 na 146... Zakaz powrotu do domu samochodem. chetnych mnie odwiezc te 56 km Brak... A niby wszyscy tacy zyczliwi. W rezultacie Moj maz przyjechal pociagiem z Bordeaux. Z dworca odebral go Moj kolega nauczyciel i w koncu wrocilismy do domu na 19... Wyjechalam dzis rano o 7:15. W pokoju pielegniarskim podobno troche spalam, troche majaczylam. Jutro mam spotkanie z Moja lekarka alé o 15:40, wczesniej nie ma miejsc.

Czuje sie zle... Nie wiem czy dostane jakis dzien czy dwa zwolnienia? okaze sie.. I w rezultacie te sporty mi chyba zaszkodzily bo mialy pomoc, zredukowaly okresowo Stress, zmeczyly... Alé to Co dzisiaj bylo... To juz Jakis ... Eh bezsens.

7 komentarzy:

  1. Kochana Ago!zycie was nieco testuje z twoim zdrowiem
    trzymam kciuki za twoj szybki powrot do
    zdrowia - cale szczescie ze nic ci sie nie
    stalo, cale szczescie -Belgia Bruksela lacze sie z toba w szoku i modlitwie za ofiary religijnej nienawisci -zycie jest dla mnie ludzka wartoscia najwazniejsza
    - odebranie zycia najwiekszym przestepstwem
    nie potrafie wyobrazic sobie bolu rodzin ofiar -
    to ponad moj rozum i pojecie swiata - przywoluje tutaj
    postac osobe Maximiliana Kolbe

    OdpowiedzUsuń
  2. oddajacego zycie za drugiego czlowieka -

    Dla mnie kazda ofiara religijnej nienawisci
    to Maksymilan Kolbe - to sooba oddajca swoje
    zycie za moje - bo to moglem byc ja -
    zycie jest wartoscia najwieksza - odebranie
    zycia najwiekszym przestepstwem ...cdn


    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Valdi serdecznie! Jest troche lepiej choc mam sporo lekow i tydzien zwolnienia, alé Moze to i lepiej. Podzielam twoje mysli...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh życzę dużo zdrowia! a to co sie stało w Brukseli strasznie mną wstrząsło, ludzkie życie jest tak kruche

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś przemęczona? Życzę szybkiego powrotu do zdrowia,Niech Pan Zmartwychwstały otoczy opieką Ciebie i Twoją rodzinę. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem. Odpoczywam. Dziekuje za piekne zyczenia i je odwzajemniam!

      Usuń