poniedziałek, 30 stycznia 2017

Zdrowie, zdrowie… kolejne trudności. Francuska codzienność. Część 62.




 

Byłam dziś na kontroli u mojej laryngolog. Od czasu listopadow-grudniowej cysty minął ponad miesiąc. Dziadostwo się wchłonęło ale nie zniknęło. Gorzej są nowe cysty… I stan mojego gardła i krtani a szczególnie tego co zostało po migdałach jest katastrofalny.

 

Ja już tego nie odczuwam bo czuję się w miarę dobrze, mam energię i nic mnie nie boli. Ale moja doktor twierdzi, ze u człowieka ze zdrowym gardłem ten ból byłby znaczący. Ja go już po prostu nie czuję albo nauczyłam się z nim żyć. Sama nie wiem.

 

Sprawa wygląda tak, że dostałam dzisiaj ostatnią szansę przed operacją. Szansą tą jest 3 tygodnie w sanatorium w górach bo w ogóle powinnam jak najdłużej i jak najczęściej przebywać w górach. Najlepiej by było połączyć dwa tygodnie wielkanocnych wakacji i dodać tydzień zwolnienia by móc się leczyć.

Tutaj jednak powstaje problem… bo ona nie wie czy w moim reżimie pracowym takie zwolnienie mi przysługuje.

Tak więc wypisała mi wszystkie papiery ale muszę obdzwaniać teraz urzędy i ubezpieczalnie sama by się czegoś dowiedzieć. Jeśli nie w kwietniu to będzie to początek lipca ale nie wiadomo czy dotrwam…

 

Takie więc perspektywy…

 

Operacja jest totalną ostatecznością. Ona by się jej podjęła, ale jak sama mówi w moim wieku i z takim stanem to mamy miesiąc zwolnienia, tygodnie cierpienia i spore dawki morfiny na horyzoncie… Tak więc nie do śmiechu mi dzisiaj choć się nie poddaję!!!!
Ps: Wlasnie mi potwierdzili, ze urlop z tego tytulu nie przysluguje. Wiec bedzie poczatek lipca. Teraz trzeba wszystko zrobic by dotrwac.

2 komentarze:

  1. Dziwi mnie to francuskie podejście. Można chyba uznać, że problemy z gardłem to choroba zawodowa? W żaden sposób nie chcą Ci pójść na rękę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tutaj jest... Trudno o taryfe ulugowa... Kobiety w ciazy pracuja nie sa Na zwolnieniach, ludzie z grypa przychodza do pracy a dzieci jak maja mniej niz 38 goraczki sa w szkole. Wiec Na reke nic a nic.

      Usuń