środa, 15 września 2021

Czy wiem co jest w szczepionce na COVID????




Zapytala mnie znajoma, która co tydzień protestuje na ulicach miasta… przeciw testom, szczepieniom i paszportom sanitarnym. 


Chwile pomyślałam i odpowiedziałam…


Nie nie wiem, dokładnie nie wiem. Nie jestem lekarzem, wirusologiem, naukowcem badającym wirusy. Ale tez nie wiem co jest dokładnie w pizzy, w lekarstwach na nowotwory czy na reumatyzm, nie wiem co jest w szczepionkach podawanych niemowlętom i podrostkom w tym mojemu synowi. 

Nie wiem! 


Ale UFAM mojemu lekarzowi, lekarzom ogólnie, ekspertom, ludziom, którzy cale życie poświęcają na prace w tej dziedzinie. Jeśli mówią mi, ze lepiej by było, wskazane by było, jest konieczne to ufam! 


Gdy chorowałam na anginę bakteryjna i lekarz przepisał mi antybiotyki to je brałam a nie wiedziałam co dokładnie w nich jest. Gdy odsalam ataku wrzodow na żołądku to zrobiłam badania-lakiem nieprzyjemne i brałam leki… bo zaufałam… Nie poszłam na manifestacje na ulice bo nie wiem bo wątpię bo się nie zgadzam z moimi lekarzami! 


Codziennie używam telefonu komórkowego, mam Wifi w domu… czytam o SZKODLIWOSCI emitowanych fal… i nie przestałam tego używać bo muszę… ale mocno ograniczyłam. 


Czytam regularnie o szkodliwości jedzenia cukru, pestycydów w żywności, antybiotyków w mięsie i produktach mlecznych. Czy przestałam je jeść? NIE… wybieram ekologiczne ale czasem nie mam wyboru a czasem mam po prostu smaka na… kabanosy!


Nigdy nie będę wiedziała wszystkiego i nigdy tez nie będę się zgadzać z decyzjami rządzących, z ich wyborami… ale to nie oznacza, ze jak tylko się nie zgadzam, coś mi nie pasuje to blokuje, manifestuje albo co gorsza niszczę czy obrażam innych - a tych są tysiące! 


Chce żyć…

  • w zdrowiu
  • w spokoju
  • Chce podrozowac
  • Chce się spotykać
  • Chce chodzić do teatru, kina, restauracji
  • Chce moc objąć i ucałować moich bliskich nawet tych w podeszłym wieku, nawet tych z chorobami…


Nie chce leżeć pod respiratorem. 

Nie chce umrzeć na Covid.

Nie chce zarażać moich bliskich i dalszych.

Nie chce blokować funkcjonowania naszego społeczeństwa bo « dokładnie nie wiem ».

Nie chce by zamknięto szkoły, żłobki i przedszkola

Nie chce by zamknięto opery, koncerty, kina…


Chce ZYC i PRACOWAC każdego dnia… a nie wegetować, zamknięta w domu z godzinnym pozwoleniem na wyjście w ciagu doby. 


Tyle i aż tyle! 

Dlatego NIE ROZUMIEM i NIGDY NIE ZROZUMIEM tych protestów ani tych protestujacych… tych blokujących, tych niszczących dobra publiczne i nasze życie codzienne. Amen. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz