poniedziałek, 22 lipca 2019

POLSKA 2019. SUKIENKI od TATY!


Po wizycie krakowskiej pojechalismy pociagiem do Poznania. Trasa 487 kilometrow, czas jazdy 6h45 minut... czyli bardzo, bardzo wolno. Jak widac pod tym wzgledem nic sie jeszcze w Polsce nie zmienilo pomimo ciaglego wzrostu gospodarczego, kupowania pendolino i innych zabiegow... panuje transportowy zastoj i kilkudziesiecioletnie opoznienie w rozwoju. 

Pomimo tak dlugo trwajacej podrozy wspominamy ja milo bo nie bylo tloku, pociag byl na czas, mozna bylo kupic wode i kawe oraz batoniki Princessy, nikt nie siedzial na podlodze i toalety dzialaly... - zaraz wrzuce zupelnie co innego o innym pociagu co to do stolicyyy jechal... 

Wizyta u rodzicow choc krotka byla pelna ciepla i dobrych chwil. Dziadek i babcia cieszyli sie z Antka jak widac na zalaczonych z Zaniemysla zdjeciach... 
Nigdy tam wczesniej nie bylismy i sprawilo mi wielka przyjemnosc odkrycie wyspy ksiecia Edwarda! Bardzo urokliwe miejsce! 

Bylismy tez na starym rynku w kawiarni Wedla - mistrzostwo swiata! jak dla mnie najlepsze kawiarnie w Polsce! Pogralismy w koszykowe i w pilke nozna - tu juz gorzej bo grajaca na tuleckim orliku mlodziez ukraszala to grania mniej wiecej co 3 sekundy slowami "ku... i chu... i innymi jeszcze". Widzialam sie z bratem i bratowa i jedna ich corka a antkowa kuzynka niestety krotko, jeden wieczor. 

I tak w czwartek... tata postanowil cos mi kupic... pojechalismy razem do Cybiny i spedzilam kilkanascie minut w przymierzalni bo wiele rzeczy mi sie podobalo.. wybralam te dwie sukienki i pewnie z czasem sfotografuje sie w nich, narazie sfotografowalam je na mojej biurowe kanapie. Sa cudne!!! Leza pieknie! ta rozowa, z lnu, wyglada dziewczeco i zachwyca lekkoscia a ta biala jest bardzo dopasowana do sylwetki i elegancka... oj bede je dlugooo nosic... juz w srode pakuje je do Maroka! 
Takze Tato dziekuje bardzo! Mamie tez dziekuje za wszystko i za ten jej usmiech szczegolnie bo bedzie mi go brakowalo teraz do nastepnego spotkania!

fajny czas!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz