piątek, 5 sierpnia 2016

Polska codzienność – Z rodzinną wizytą w Olsztynie ! Fotoreportaż. Część 3.

Olsztyn 1
Moi kochani rodzice - w drodze do Olsztyna obiad w warminskiej karczmie, prawie pustej ale uroczej... smacznie bylo!






To był jeden z najlepszych wyjazdów podczas naszego tegorocznego pobytu w Polsce i gdyby nie okropna droga z Olsztyna do Koszalina, 115 km zrobiliśmy w 5 godzin ! bo zero informacji, roboty drogowe na całej długości… poslki koszmarek… to …


 


Podczas tego pobytu poznałam kuzynkę taty i jej meża, zobaczyłam znów po 15 latach moją ciocię Jankę… eh dużo się działo dlatego to taki trochę fotoreportaż.


Ewa i jej mąż Krzysztof to fantastyczni ludzie i mam nadzieję, że to dopiero początek naszej bliższej przyyjaźni. Dziękujemy ich za przyjęcie i za wspaniałe momenty. A rodzicom moim dziekujęmy za jazdę, towarzyszenie nam i wspaniale spędzony czas !



Po przyjezdzie wizyta w olsztynskim planetarium... bardzo fajne miejsce, sporo sie dowiedzielismy!


Nasza kochana ciocia Janka, ponad 85 lat, wykladowca i pedagog... jak cudownie bylo znow pobyc z Toba ciociu!


Olsztyn 2
Rodzinnie z ciocia, Ewa i Krzysztofem... na lewo pod oknem leza tomy napisane przez mojego wujka wspomnien, wizyt...




Na grobie wujka mojego, wykladowcy uniwersyteckiego... urodzonego w Wilnie, kuzyna mojej babci... jego mama miala piekne imie Salomea!


Stary Olsztyn.




Olsztyn 3


Olsztynska starowka i centrum miasta - prawda, ze pieknie sie prezentuja?


Antek kocha Kopernika!




Olsztyn 4
Zamek olsztynski, ktorego Kopernik bronil...




Baba pruska na zamkowym dziedzincu


Olsztyn 5


Moj bardzo przystojny Tata na olsztynskiej starowce!


Partyjka szachow czyli odpoczynek po zwiedzaniu.


Olsztyn 6
Antek bardzo przywiazal sie do wujka Krzysztofa... ostatni moment pobytu, organowy koncert w katedrze!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz