piątek, 15 września 2017

Okladka mojej nowej powiesci.


Dzisiaj dostalam informacje o tym, ze patroni medialni mojej ksiazki opublikowali jej pierwsza okladke. Czynie wiec to rowniez ja dodajac druga okladke z moim zdjeciem i krotka biografia. Okladke trzecia i czwarte opublikuje za kilka dni.

To wyjatkowy moment... w ktorym odczuwam wielkie wzruszenie, wielka wdziecznosc ale tez te kilka lat pracy, wysilku, lez i ogromnej radosci. Jestem z niej bardzo, bardzo dumna.

Za kilka dni... bedzie dostepna w ksiegarniach.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Wiem jakie to uczucie, pod koniec sierpnia debiutowałam w Empiku powieścią "Witraż" :) emocje zawsze są, życzę powodzenia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agnieszko podzielam te emocje! Pani ksiazke juz zamowilismy... temat emigracji bardzo mnie interesuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! w pazdzierniku bde w Polsce, z pewnoscie kupie ksiaze! juz sie nie moge doczekac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede wiec czekala na krytyke z Pani strony, Pani Marzeno. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Gratulacje pani Agnieszko-jestem w Polsce obecnie i mam wielka nadzieje znalezc pani ksiazke.Przesylam serdeczne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalezy jak dlugo Pani jest. Ksiazka bedzie dostepna za kilka dni, ale pewnie zalezy w jakim Miescie czy w jakiej ksiegarni. Zostaje zawsze internet. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń