piątek, 6 lipca 2018

Kobieta nie powinna bluzgac!



Zgadza sie! Kobieta nie powinna bluzgac! To mi wczoraj mama powiedziala przez telefon i miala racje. Przeczytala bowiem moj wpis o "zasranych egoistach" i choc moja zlosc zrozumiala to prosila bym nie bluzgala bo nie wypada, nie przystoi kobiecie, mamie, poczatkujacej pisarce z tak brzydkiej strony swe oblicze swiatu pokazywac. Trudno sie nie zgodzic. Czlowiek powinien nad soba panowac zawsze i wszedzie, w kazdych okolicznosciach. A mi sie to po prostu nie udalo. 

Tak sobie rozmyslajac na ten temay przypomnial mi sie ten pomnik z Ottawy... jako ze w kanadyjskich klimatach jestesmy i jeszcze do konca lipca bedziemy... Kanadyjskie feministki przez kanadyjskim parlamentem i ten napis "Kobiety sa osobami". Wyjatkowo mi sie wtedy ten pomnik spodobal a w swietle tego co dzieje sie w mym kraju ojczystym, w Polsce jego znaczenie jest tym wieksze! 
Tak kobiety sa osobami, maja prawo glosu, maja prawo do pracy, sukcesow, porodow bez bolu, antykoncepcji, aborcji i do mowienia prawdy tez, ich prawdy... ale niektore z nich jak ja musza czasami popracowac nad forma!

Tak wiec schowalam sie dzisiaj w samochodowym, kanadyjskim lusterku... z poczucia wstydu...

Ps: Zdjecia z Antka tournée na mojej stronie Facebook 

https://www.facebook.com/agnieszka.moniakazzopardi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz