środa, 12 czerwca 2024

72 lata...

 Będę miała jak dostanę STALE STANOWISKO PRACY w liceum ogólnokształcącym w Rennes... Tak wyliczył mi to dyrektor z kuratorium od Zasobów Ludzkich, dziś podczas RDV.

Po czym od razu dodał, ze w tym wieku będę już pewnie na emeryturze. 

Odpowiedziałam mu, ze ABSOLUTNIE NIE... bo mam dużo energii i emerytura mnie nic a nic nie interesuje. 

Troche go zatkalo. 

W związku z powyższym pozostaje mi myślenie i podejmowanie decyzji co zrobię z tym dalej? czy się na to godzę czy nie? I jakie mam możliwości manewru? 

Przy okazji dowiedziała się co nieco o rozmiarach KORUPCJI w kuratorium i o pewnym przyznawaniu stanowisk pracy, które legalne nie jest ale szeroko rozpowszechnione. Wszystko oczywiście po przykrywka ROWNOSCI. A jakże by inaczej!

Czyli w moim przypadku potrzeba 26 lat pracy by dostąpić wątpliwego zaszczytu miejsca pracy na stale w jednym liceum - tak to działa. Lata z Bordeaux jak już wspominałam wielokrotnie się nie liza bo przy zmianie regionu traci się cały staż pracy z poprzednich latach i zaczyna od 0. 

Co z tym zrobię... mam kilka pomysłów, ale nie wiem jeszcze na który się zdecyduje. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz