piątek, 3 marca 2017

Specjalne zyczenia... I koniec wakacji na Lanzarote.

Zyczenia, które były czymś wyjątkowym....
dzis rano dostałam maila od polskiego radia, gdyz zamówiłam 26 lutego zyczenia urodzinowe dla mojej cioci Marysi, ktora skończyła w tym dniu 103 lata... I okazało sie, ze zyczenia, które sformułowałem zostały wyróżnione wysyłka kosmetyków, kwiatów itd... Trudno mi opisać radosc, ktora odczuliśmy! Ciocia wysłuchała te zyczenia w niedziele 26 lutego i sie popłakała...
Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

dzis mamy ostatni dzien na wyspie Lanzarote... Jutro powrót do domu z walizka pełna dyplomów bo Antek wygrywa wszystkie konkursy tutaj! Śmiechu mamy co niemiara bo Steph mówi, ze bedzie płacić za dodatkowy bagaż z powodu tych dyplomów. Animatorzy sa pod wielkim wrażeniem. My zreszta tez... Miłego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz