niedziela, 22 października 2017

Niepokoje mlodego autora...

Dzisiaj rano odbylam rozmowe telefoniczna z moja mama...
Poniewaz wciaz nie mam moich autorskich egzemplarzy "Odchodzic" a wyslane zostaly one przez Poczte Polska juz wiele dni temu... i nie wiem jak to poczta funkcjonuje skoro wciaz nie ma?
To rodzice moi z lekka sie zdenerwowali juz tym czekaniem.

Nie bede opisywac mojego stanu frustracji. Kazdy kto na cos kiedys bardzo w zyciu czekal pewnie bedzie wiedzial o co chodzi.

Jest jednak gorzej niz myslalam. Przejrzalam z mama wszystkie mozliwe ksiegarnie internetowe, ktore mi Google zapodal i ksiazki nie ma nigdzie. Wszedzie informacja: artykul niedostepny, chwilowo niedostepny, juz niedostepny... Strona wydawnictwa wyswietla tylko, ze jest, ale czekac trzeba dni kilka.

Niepokoje sie wiec bo nie rozumiem, a jestem zwierzeciem racjonalnym i potrzebuje zrozumiec pojac, skumac... Gdzie sa moje ksiazki? To jest nowy produkt. 10-ciu dni nawet nie ma i juz jest niedostepny? sekrety? Tajniki dzialania rynku ksiegarskiego???

Jutro dzwonie do wydawnictwa bo pojac chce i musze bo sie denerwuje po prostu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz