poniedziałek, 7 stycznia 2019

Wyzwanie z Chodakowska: dzien 1

90 dniowe wyzwanie ze sportem, dieta i psyche...
Oczywiscie wchodze to choc.... z KOMPLIKACJAMI bo nawet cwiczyc do czwartku nie moge... z powodu antybiotykow i sterydow, ale jak tylko bede mogla to przejde do czynow!

Przejde wiec do tego co moge...

Jadlospis na dzisiaj:

Sniadanie: woda z cytryna, kiwi, 2 kromki chleba, lyzeczka purée z migdalow, 50 g twarogu i pol lyzeczki miodu. Zielona herbata.

10:30 kawa z mlekiem

Obiad 12:30: salatka z kiszonej kapusty, purée z batatow i z 1 ziemniaka, poledwica wieprzowa duszona w szalotkach i w musztardzie. Jogurt naturalny.

16 h banan i herbata rooibos

Kolacja 19:30: Kalarepka duszona z odrobina masla, soczewica zielona, kawalek sera Brie. Ziola z miodem na spanie.


I sprawa psyche... polecana na dzisiaj...

Minusy 2018

Co mi sie nie udalo?  - glownie zapanowac nad moim stresem w okresach niepewnosci, oczekiwania na przydzial pracy na przyklad... stres i niepokoj bral gore zamiast dystansu i spokoju i to moje najgorsze wspomnienie z 2018 roku.

Czego sie nauczylam pomimo porazek? - ze, obojetny poziom niepokoju i stresu i tak spadalam zawsze na przyslowiowie 4 lapy. Sytuacje rozwiazywaly sie raz lepiej raz gorzej i jakos znajdowalam wyjscie choc nie zawsze bezbolesne!

Co mi szkodzi, podcina skrzydla? - zamartwainie sie na zapas... przejmowanie sie humorami bliskich, ktore mnie w pewnych momentach nawet blokuja, stopuja moje dzialanie!

Co jest mi niepotrzebne? - wlasnie to co wyzej, niepokoj i strach o cos co ode mnie nie zalezy, od inne osoby, ich sprawy, ich problemy!

Czy moge to zakonczyc? jak? - owszem, skupic sie bardziej na sobie, na tym co robie i co chce osiagnac a nie na innych.

Plusy 2018

Co bylo dobrego? - efektywnosc w pracy; realcje z synem i wiekszosc z mezem tez; wakacje spedzone tak jak chcialam... w wysokich gorach...

Co chcialabym kontynuowac, pielegnowac? - relacje miedzyludzkie z synem, mezem, przyjaciolmi - tutaj chcialbym pojsc dalej.

Czego dokonalam? - zdalam znakomicie kolejny egzamin DNL! postulowalam o lepsze prace i jej warunki - trzeba kontynuowac

Za co jestem wdzieczna sobie i innym? - jestem wdzieczna za moja determinacje, zorganizowanie, dazenie systematyczne do celu, nieslabnaca motywacje osobista i zawodowa. Innym jestem wdzieczna za usmiechy, slowa wsparcia, rozmowy inspirujace... dobro doznane, pamiec manifestowana...

Co mnie motywowalo? - zalezy w jakiej dziedzinie... w domu - usmiech i szczescie oraz zdrowie Antka! w pracy uczniowie glownie... ich potrzeby, potencjal, checi i na przyklad moj uczen Thibault na wozku inwalidzkim... jak go widze i jego zapal i jego wyniki to mi sie chce!

Co mi dawalo satysfakcje? - sport, zdrowie, relacje, medytacje i modlitwy codzienne... muzyka!!! koncerty!, rozmowy z przyjaciolmi! i GORY!

Z czego jestem dumna? - z siebie jestem dumna tak po prostu, ze daje rade pomimo klopotow! Z syna jestem mega dumna!!! z meza tez bywam dumna czasami... z moich ksiazek, artykulow, pracy...





https://www.facebook.com/chodakowskaewa/?ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz