piątek, 11 stycznia 2019

Zmasakrowana twarz.

Tak mnie Boli cala  twarz i glowa, ze Mam wrazenie, ze nic nie   Mam... Jedna wielka rana...

Bylam u laryngologa. Dostalam 3 recepty, format papieru A4 i skierowanie na  tomografie.
Wsrodku jest taki Stan zapalny, ze mialo Co widac. Wymaz jest bakteryjny.
Takze mam koktajl z dwoch antybiotykow (2 grupy rozne) bo nA Pierwsza, ta z pencylina jestem silnie uczulona, Mam sterydy znowu I do polykania I do wstrzykiwania. Mam inhalacje robic oprocz tej maszyny aptecznej Co mi nos, zatokI, gardlo I krtan zalewa dwa razy dziennie.
Mam kodeine nA bol.
Mam siarke, homeopatie I inné specyfiki na wzmocnienie.

Tylko zwolnienia nie mam. Musze sie upomniec w poniedzialek u mojej lekarki o przedluzenie z  tego dzisiejszego dnia bo on jako specjalista podobno tym sie nie zajmuje...???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz