piątek, 27 września 2019

KREATYWNOSC Antka... mnie zadziwia. Francuska codziennosc: czesc 234

To, ze moj syn jest inteligentny wiem od dawna... ma 143 QI. To ze ma pamiec kinesthésique i uczy sie kopiac pilka do swojej szafy albo biegajac po pokoju... tez wiem od dawna!

Od niedawna naatomiast Antoni zadziwia mnie swoja kreatywnoscia. Wczoraj rozwalil mnie na lopatki wieczorowa pora.




Otoz ma pomysl na ksiazke. Cala fabule, historie, bohaterow... opowiadal mi wczoraj o tym jednoczesnie wsciekajc sie i wyzywajac potem placzac bo glowny bohater jego historii... przezywal cos strasznego... Jakby ktos popatrzyl z boku to by pomyslal "kompletny swir" albo "ma problemy psychiczne".
Tych ostatnich nie ma i swierem nie jest.

Ma osobowosc niezwyklego wrazliwca i tworcy... Chce pisac ba chce pisac ze mna. Dzis po szkole mam poswiecic mu kilka godzin na... pisanie bo od pomyslu do realizacji tylko krok, przespana zle noc i dzis przy sniadaniu nowe pomysly!

Pewnie artykul, ktory napisal w ubiegly weekedn tak nim wstrzasnal.

Otoz jego nauczycielka historii-geografii zadala im do domu : napisanie ocenzurowanego artykulu na temat 1 wojny swiatowej, losu zolnierzy.

Antek taki tekst napisal, ze myslelismy, ze padniemy z mezem z zachwytu. Dostal zreszta 20 na 20 za swoja prace i jako jedyny w klasie. Bylo to niezwykle realistyczne z watkiem kryminalnym... sledztwem i przepelnione emocjami...

Zadziwia mnie moj Antek! bardzo zadziwia! Jest INNY niz dzieci w jego wieku. Calkiem INNY.

Kocham!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz