czwartek, 30 maja 2024

Coz to byl za mecz! Iga Świątek// Naomi Osaka


Siedziałam wczoraj bite 3 godziny przed telewizorem - co do mnie w ogóle nie jest podobne bo ja prawie nie włączam nigdy telewizora... ale ... rozpoczal się Rolland Garros. Uwielbiam tenis i oglądam często wielkie turnieje. A jak tylko mogę to i bywam na tenisowych turniejach! W Bordeaux co roku! Tutaj prawie ich nie ma więc trochę inaczej to wyglada. 

Jak w trzecim secie Osaka zdobyła swój 5ty punkt... a Iga miała 2 punkty to myślałam... ze pozamiatane. Iga do domu aż do Igrzysk olimpijskich. Jednak po kilku minutach było jasne, ze zaczęła odrabiać stracone gamy. I punkt po punkcie... z odrobina szczęścia w krytycznym momencie, gdy od wygranej meczu dzielił Osake 1 akcja. 

I od wczoraj myślę i myślę, nie mogę dojść... JAK ONA TO ZROBILA???
Jaka sile mentalna, przede wszystkim, trzeba mieć by mieć taki rezultat i jeszcze wygrać??? To z pewnością jedna z głównych charakterystyk mistrzów, tych co są na pierwszych miejscach niezależnie do sportu czy innej dziedziny życia. Przygotowanie mentalne, praca nad mentalem  jako główne źródło sukcesów. Widać, ze Iga wykonuje ogromna prace nad tym i mam pewnie wokół siebie najlepszych specjalistów świata z tej dziedziny. 

Chciałabym poznać te techniki i od nich się tez dużo nauczyć! 

Gratulacje dla naszej wspanialej zawodniczki ale tez jej wspanialej konkurentki. Obie panie były po prostu znakomite. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz