środa, 28 czerwca 2017

Zdrowsza 40-stka + na obczyźnie : 5. Głód po sporcie… Menu.




 

Wczoraj rozpoczęłam dzień intesywnie bo od treningu z Ewą Chodakowską « Turbo spalanie », który wykonałam przed śniadaniem. I chyba niezbyt dobrze zrobiłam bo to dość intesywny jak dla mnie program i do końca dnia miałam problem z … głodem. Jeść mi się chciało i to ostro. Musiałam więc dopasować moje menu. Czerwona jak cała dziesiątka buraków doczłapałam do kuchni. Byłam tak spocna, że moje skarpetki były mokre ! łokcie sobie zdarłam – skórę nieco na ćwiczeniach w podporach na macie… i to też przypuszczam z powodu potu bo się ciało ślizga i człowiek je poprawia suwając.

 

Taka jestem delikatna – tutaj odrzucam mój bolnd lok za ucho i uśmiecham się głupokowato he, he…

 

Dzień wczorajszy:

 

7:30 woda z cytryną i mały banan po czym trening 45 minut.

 

Śniadanie 8h30: woda, brzoskiwnia, chleb na zakwasie 60 g, sery: owczy i krowi razem 40 g, zielona herbata.

 

Godzina 10: Ricoré i garstka orzechów i nasion dyni.

 

Obiad 13h: ogórki świeże z koprem, sokiem z cytryny I pół łyżeczki śmietany; chilli con carne ale bez ryżu czyli wołowina mielona 5% tłuszczu, czerwona fasola, papryki, kukurydza do tego cukinie sauté z ziołami. Jogurt naturalny. Kawa i kostka gorzkiej czekolady.

 

Godzina 16 – I tutaj napad głodu… dość poważny… jabłko, mały banan, kostka gorzkiej czekolady i herbata detox… musiałam zejść więcej owoców by się nie rzucić na coś słodkiego albo na chleb z serem… uf, uf…

 

Kolacja 20h: risotto szafranowe z letnimi warzywami 200 g risotta i 250 g warzyw: bakłażan, długie zielone papryki – u nas z kraju Basków!, pomidorki cherry… łyżeczka parmezanu. Kubek mleka zsiadłego.

 risotto

Aktywność fizyczna: Turbo spalanie 45 minut. ( 347 spalonych kalorii na pulsometrze to sporo jak na poranek i jak na mnie)

 

A dzisiaj???

 

Śniadanie 8h: woda z sokiem z cytryny; owsianka z jabłkiem i z cynamonem ( 4 łyżki płatków eko, 125 ml mleka migdałowego eko…); zielona herbata.

 

Godzina 10h30: Ricoré, 3 morele.

 

Obiad około 13: mizeria z ogórka, kotlet schabowy, zielony groszek z młodą marchewką. Jogurt naturalny. Kawa i kostka gorzkiej czekolady.

 

Godzina 16: na zakupach… garść orzechów i może jakiś napój w kawiarni z Antkiem???

 

Kolacja 20h: Gnocchi 150 g, mieszanka warzywna dziś z mrożonek bo koniec ze świeżymi warzywami a zakupy dopiero jutro rano… kalafior, fasolka szparagowa, brokuły, por  300 g. Kubek mleka zsiadłego.

 

Aktywność fizyczna: Skalpel – program Ewy Chodakowskiej i sporo marszu około 2 godzin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz