poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Rozpoczynam nerwowy tydzień





W piątek rozpoczęcie kolejnego roku szkolnego ale jak zawsze u mnie od 4 lat już (a i w Bordeaux na początku takie sytuacje miałam) nie MAM POJECIA GDZIE, I Z KIM???
Czy zadzwonią z kuratorium czy nie? Czy dostanę przydział pracy na kiedy, na ile czasu i czy 10 latkami czy z 18 latkami, czy na podstawie przedmiotowej czy na specjalizacji z geopolityki? Tego nie wiem.
Jestem przyzwyczajona do tych sytuacji i generalnie wiem co i jak ale nie ukrywam, ze jest to nieco stresujące i bardzooo kłopotliwe bo mam tez zajęcia na Uniwersytecie i na przykład wizyty lekarskie i NIGDY nie wiem jak to ustawić, jak się umówić, jakie dni i godziny wybrać?
Życzcie mi powodzenia...
Ps: Wiem, ze niektórzy lubią takie życie i im to nie przeszkadza bo przecież i tak płacą... ale niestety to nie mój przypadek. 😅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz