piątek, 18 października 2019

No to ... skonczylam. WAKACJE!!! Francuska codziennosc: czesc 242


Nie, nie w Hiszpani. Tym razem Wielka Brytania... i sporo pracy i spokoju w domu! he, he...

Opuscilam dzisiaj gimnazjum, w ktorym uczylam od poczatku roku choc slowo "uczylam" jest tutaj nie na miejscu. Raczej jak policjant pilnowalam by sie... nie pozabijali.

Ciesze sie, ze juz tam nie bede pracowac bo jednak nie tak wyobrazam sobie moja prace ani warunki jej wykonywania. Nauczycielka, ktora przychodzi na moje miejsce jest mloda osoba, z 2,5 miesieczna coreczka, ktora urodzila tego lata i wlasnie skonczyl sie jej macierzynski...

Narazie nie wiem, gdzie bede pracowac od 4 listopada. Moze byc tak, ze zostane w domu bo nie bedzie dla mnie odpowiedniego miejsca pracy. Coz, panstwo tak czy tak mi placi. Czy pracuje czy siedze w domu.

Narazie skupiam sie na wakacjach, podrozach, zwiedzaniu i odpoczynku bo tego bardzo mi potrzeba!
Pozdrawiam przed weekendowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz