wtorek, 26 lipca 2022

Rodzinne wakacje?


W tym roku, nasz wspólny, rodzinny wyjazd na wakacje został lekko opóźniony a związane jest to z pobytem Antka w Stanach Zjednoczonych. Jednakże mamy nadzieje, ze mój syn wróci na francuska ziemie już w czwartek i w sobotę powinnismy, jak wszystko dobrze pójdzie, wyruszyć!

W tym roku, wyjątkowo, mój mąż ma 4 tygodnie letnich wakacji więc wyjeżdżamy na cale 4 tygodnie. Plany zmieniały się ostatnio dość często, ale w końcu, koniec końców ustaliliśmy, ze:
Będziemy kilka dni w Polsce... a następnie wyruszymy do trzech krajów nadbałtyckich czyli na Litwę, Łotwę i do Estonii. 
Od bardzo dawna chcieliśmy i Antoni chciał tam pojechać a ze, jak twierdzi mój mąż, nie wiadomo jak długo te kraje będą jeszcze istnieć jako niezależne od Rosji państwa to... może to jest ten moment? 

Zorganizowaliśmy cala podróż, zrobiliśmy rezerwacje i teraz czytamy przewodniki, oglądamy filmy dokumentalne i się cieszymy! 
Mamy nadzieje zobaczyć wiele pasjonujących miejsc i poznać historie tych państw jak i zahaczyć o Helsinki. 
Moje dwie babcie pochodzą z Wilna więc mam tez tam korzenie... Stad zdjęcie babci Tereni w tym wpisie. 

Będzie pewnie, jak co roku, intensywnie! 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz