czwartek, 14 lipca 2022

Rozpoczynamy... Obchody 30 lecia Bretagne-Pologne

 Od wielu miesięcy przygotowywane, wyczekane i przesunięte ze względu na pandemie... obchody 30 lecia współpracy miast bliźniaczych Bretagne-Pologne.

Dziś przylatują nasi szanowni goście z Polski oraz z Rumunii. Obchody potrwają do poniedziałku 18 lipca. 

A ja rozpoczynam mój udział i moja prace tez bo będę sporo tłumaczyć z pewnością dziś popołudniu w gminie Chartres de Bretagne. 

Program jest fascynujacy, wiele spotkań, wykładów, konferencji, zwiedzania. 

Jestem dumna, ze jestem z zarządzie stowarzyszenia i ze mogę dołożyć swoją mała cegiełkę do tego dialogu... jakże ważnego w naszych czasach: porozumienia i przyjaźni miedzy mieszkańcami naszego kontynentu. 


ps: część obchodów otwarta dla szerokiej publiczności na plakacie poniżej. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz