niedziela, 7 lutego 2016

Kolejne zwycięstwo !!!



zwyciezcy



 


Wczoraj spędziłam całe popołudnie w Médoc, w Ludon de Médoc czyli prawie na wsi. Antek z Maxence rozgrywali tam kolejny etap turnieju tenisowego. Gorąco było !


 


Na  początek zagrali  mecze indywidualne. Antek wygrał pierwszy set 5 do 3. Gdy rozpoczął drugi jego przeciwnik dowalił mu 2 do 0. Antek wkuty na maksa. Oj ma on problem z opanowywaniem swoich emocji, ale z drugiej strony to właśnie ta jego zaciętość sprawia, że wygrywa i ma takie wyniki jakie ma, ale boli mnie jak na jego męczarnie patrzę!


 


W każdym razie zaklął kilka razy, raz walnął rakietą w kort… i…


 


W tym momencie przyszedł do sali jego przyjaciel Emanuel ze swoim tatą Jean-Luc. Emanuel to przyjaciel Antka ze szkoły i z chóru, który nie jest tenisistą ale ćwiczy Hip Hop. Na zdjęciue fragment demonstracji. Emanuel jest zaadoptowanym chłopcem z Haiti i wspaniałym dzieciakiem, z wielkimi talentami.


I…


Antek zaczął wygrywać… Wygrał więc też drugi set 5 do 2.


 


Następnie z Maxence zagrali dubla, źle zagrali bo wynudziłam się… chyba energii im zabrakło, ale i tak wygrali 4 do 3 i w drugim secie 4 do 3…


 


I tym sposobem Antek i Maxence są  NUMBER ONE w wieku 10 lat w naszym departamencie Gironde… od wiosny rozgrywki regionalne…


 


Uf, stresik!




2 komentarze:

  1. Wszystko cieszy !! I tak powinno być !!!
    Gratulacje !!!wiecej już niebawem

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko Radością !!! Wszystko Naszym Szczęściem co dotyczy naszych dzieci tak masz ty tak mam ja sam - Gratulacje dla Antosia!! Świetne wyniki!! Mój młodszy syn właśnie rownież zaczął nowy sezon Super League Divison 1 dotąd wszystko wygrywaj w sobotę kolejna runda podam link ;))

    OdpowiedzUsuń