sobota, 17 lutego 2024

ZABOJSTWO i bretoński dupek.


Wstrząsnęła mną wczorajsza wiadomość. 

Zabili, po raz kolejny, człowieka. Zabili za to, ze się nie zgadzał, ze próbował to w pokojowy sposób powiedzieć. Nie znałam go osobiście tak jak Anny Politkowskiej ale znałam osobiście ludzi, którzy z nim pracowali. Dostałam kilka informacji wczoraj. Zatrzymali kilku moich znajomych i w Moskwie i w Saint Petersburgu. 

Dziś francuskie media pokazały jak sprzątali zostawione wczoraj kwiaty, jak się ich ci bandyci w mundurach boja. Boja się goździków i róż. 

Także pojechałam wczoraj wieczorem na uniwersytet taka przybita i zrozpaczona. Mówię moim studentom, ze dziś zabili człowieka. 
Na to jeden student, komunista bretoński mówi na głos " czy pani jest pewna, ze zabili? ". 
I w tym momencie przestałam nad sobą panować. Wywalilam studenta z sali i będzie musiał zmienić grupę bo jego gęby więcej ogladac nawet nie zamierzam. Niestety nie mogę pracować z ludźmi pozbawionymi kręgosłupa moralnego i podstawowej etyki. Zdecydowanie za dużo tego zła się panoszy na świecie i dlatego mamy taka sytuacje jaka mamy bo zamykamy oczy na to wszystko, bo letnio próbujemy coś usprawiedliwić, bo się zbyt długo zastanawiamy a przede wszystkimi dbamy tylko o nasz komfort i nasza dupe. 
To, ze zabili Nawalnego wczoraj jest dla mnie ewidentna wina Putina i jego reizmu, ewidentna wina Rosjan, którzy na niego głosują, głosowali bądź nie głosują bo ich indyfernytzm sprzyja powstawaniu tego co widzimy. Ale jest tez wina wszystkich nas a szczególnie naszych zachodnich rządów, prezydentów... którzy wiedza, widza ale nie działają. 
Jeśli nie wychowamy obecnego młodego pokolenia do jasnego rozróżniania tego co jest złe od tego co jest dobre to tylko patrzeć a będziemy mieli kolejne dyktatury i kolejne ofiary. 

Z wielkim zdziwieniem dowiedziała się wczoraj w liceum... ze uczeń  pierwszej klasy gimnazjum, lat 11, który rzucił we mnie krzesłem we wrześniu tego roku szkolnego stanął przed komisja dyscyplinarną, gdyż pogryzł do krwi nauczycielkę od francuskiego. Ta ostatnia złożyła na niego kolejna skarge na policji i jest na zwolnieniu lekarskim. 

Uczeń nadal uczęszcza do gimnazjum... 
Tak to wyglada. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz