środa, 24 czerwca 2015

Soldes = Obniżki czyli o tym jak skutecznie obniżyłam poziom zasobów mojego konta.

 photo DSCF3164_zpse3ttkl0c.jpg



 

Nie wiem jak u was, ale we Francji Soldes są instytucją ! Te zimowe w styczniu i te letnie czerwcowo-lipcowe napędzają tłumy do sklepów. Dzisiaj rozpoczęły się u nas letnie obniżki i jak każda dbająca o swój wygląd kobieta aczkolwiek z ograniczonymi zasobami finansowymi wyruszyłam, zaraz pop racy, na łowy.

Muszę tutaj przyznać, że nigdy nie kupiłam jeszcze ani butów ani odzieży, których cena nie była by obniżona i to o 40% minimum.  Poluję zazwyczaj na te sztuki co mają 50% mniej albo i więcej. A że rbię to dwa razy w roku to zakupów jest zazwyczaj, w ten pierwszy dzień obniżek sporo – to to co widzicie na pierwszym zdjęciu. Zdarza mi się zamawiać coś na ventes privées albo na Bazarchic w ciągu roku.

 

Wyjechałam z domu o 14h, wróciłam o 17h30 i tyle zdąrzyłam kupić. Kupuję tylko dla siebie i dla Antka, mąż obsługuje się sam. Nie znam się na modzie, nie ubieram się modnie bo wolę klasykę i sportowy chic, tak mi wygodniej i tego wymaga moja praca. Wybieram rzeczy z tzw: średniej półki, na te super chic najzwyczajniej mnie nie stać, n ate słbaj jakości typu Zara, Pimkie czy inne Camaïeu szkoda mi pieniędzy. Ta średnia półka jest u mnie uzupełniana kilkoma rzeczami podstawowymi np z Monoprix albo kilkoma przedmiotami pożądania z górnej półki.

 





 photo DSCF3163_zpswqripull.jpg

I tak w tym co widzicie ta “odrobina luksusu” to kilka rzeczy od Arthur Vicomte. Dla Antosia głównie bo ja mam tylko kaszmirowo-bawełniany golf…

-dwie pary szortów w granatowe paski

- czerwone spodnie slim

- Polówka

- bluza z kapturem błękitna na zamek…

 

Dalej dla Antka ze średniej półki od Cyrillus:

  • dwie koszulki,
  • szorty
  • jeans
    Do tego ma 2 pary butów:
    -wiązane Reebok z granatowej skóry za 12,5 euro oraz
    - tradycyjnie skórzane Geox na rzepy… ponosi je prawie rok a były o 50% tańsze czyli 32,5 euro.
     

 photo DSCF3166_zps5ga5zr0y.jpg

 photo DSCF3167_zpswaaugooq.jpg
Dla mnie?
-Od Massimo Dutti; dwie koszulki lniano-jedwabne i ta piękna jedwabna bluzka z wiązanymi mankietami… chyba najbardziej mi się podoba z wszystkich zakupów!
- od Geox – letnie czółenka granatowe na obcasie i sportowe skórzane buty Navy
- Od Princesse Tam Tam – dwa komplety bielizny: biały i granatowy w białe groszki – uwielbiam Princesse i tylko tę markę noszę, do tego letnie jeansy od Princesse jasno niebieskie i białe spodenki sportowe na moją gimnastykę i na tennis.
- Od Reebok plecak so woman i sportowy biustonosz …
 
Czekam jeszcze na granatowe balerinki bo zamówiłam w Bloch, australijska marka dla tancerek… w zeszłym roku kupowałam u nich różowe, super się w nich biega… teraz będą granatowe…
 
I to by było na tyle… sporo tego, ale każda rzecz kilka lat posłuży…
A wy co kupujecie na obniżkach?
 



 photo DSCF3168_zpslffbbgxv.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz