sobota, 19 marca 2022

Powrot "GENIUSZA"!


Czekamy, czekamy i doczekać się nie możemy! Dziś popołudniu wraca synek kochany. Za to wczoraj same GENIALNE WIADOMOSCI!
Antek nadal zajmuje pierwsze miejsce w swoim liceum. Jest numerem 1 gdy chodzi o wyniki w nauce, zaangażowanie sportowe i humanitarne. Na 9 klas, po 32-35 osób w każdej, to właśnie mój syn, nasz syn jest NAJLEPSZY. 
Wiem chwale się... ale mam czym. Wczoraj była rada pedagogiczna antkowej klasy i koniec rad w Antka szkole, dlatego znamy wyniki. Gratulacje płyną szerokim strumieniem. 

A wczoraj wieczorem... jeszcze bardziej genialna wiadomość przekazana przez jednego z fundatorów firmy, w której Antek odbywał swój staz/praktykę w ubiegłym tygodniu. Nie będę wymieniać nazwiska bo to bardzo znana na rynku finansowym we Francji osoba więc po prostu nie wypada mi. Otóż firma i jej dyrekcja są "zachwycone Antka grzecznością, savoir vivre, uprzejmoscia, kompetencjami i zainteresowaniami". W związku z powyższym mój syn został zaproszony przez dyrekcje firmy wczoraj na uroczysty obiad do jednej z lepszych paryskich restauracji. Otrzymał tez raport z praktyk oraz wizytowki osób, które tam spotkał. Drzwi są dla niego szeroko otwarte. Co to oznacza tutaj we Francji? 
Oznacza to ni mniej ni więcej, ze nie będzie miał Antek raczej nigdy problemu ani z praktykami ani ze znalezieniem pracy pewnie tez jeśli będzie dalej kontynuował swój rozwój tak jak sobie to zaplanował. W tej chwili mój 16 letni syn ma w Paryżu kontaktów i zna liczbę osób dość pokaźną. 
Pan dyrektor przysłał mi wczoraj wiadomość gratulacyjna, chrzestna Antka cala dumna tez pisze do mnie "kochana ty możesz być tylko dumna z takiego syna". 
Tak jestem dumna, jestem cholernie dumna ale tez gigantycznie wzruszona i kocham tego mojego Antka ponad życie! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz