czwartek, 18 maja 2023

Moja konferencja w Antka liceum


Zgodnie z zapowiedzią z początku tego roku szkolnego, dałam wczoraj konferencje w liceum mojego syna. Była to długa, bo 2 godzinna konferencja, dla klas maturalnych na temat opozycji w Rosji. 
Udalo mi się zaprosić na nią mojego ucznia z Ukrainy Tymofiego, który tez mógł wygłosi swoje świadectwo i odpowiedzieć na szereg pytań. 

Konferencja miała miejsce w amfiteatrze przy co najmniej 200 uczniach i sporej ilości nauczycieli. 
trochę odkurzyła moja prace naukowa sprzed lat, moje wspomnienia, kontakty z ludźmi, którzy jeszcze żyją i działają w Rosji. Było z tego co usłyszałam ciekawie i momentami pasjonująco. gdy oddalam hołd Ani Politkowskiej zerwały się brawa uczniów. 
Bardzo pozytywne doświadczenie. 


Dziś dzień wolny Wniebowstapienia. Popracowałam trochę. Jutro jedziemy na pogrzeb Taty mojej szwagierki, pod Paryż. Będzie to smutny i wyjątkowy dzień. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz