piątek, 11 listopada 2022

Powrot na... Uniwersytet! Rennes 2


Tyle lat minęło... 23 dokładnie, od kiedy opuściłam mury Uniwersytetu Rennes 2 jako studentka by kontynuować dalej na studiach doktoranckich w Paryżu. 
Była więc dla mnie sporym zaskoczeniem propozycja z czerwca tego roku by na Uniwersytet Rennes 2 wrócić. Nie jako studentka a jako wykładowca. Co prawda narazie taki zwykły, podstawowy wykładowca ale jednak. 
Wczoraj wieczorem byłam na pierwszym seminarium wykładowców i doktorantów z fakultetu Historii, na którym nigdy nie studiowałam bo studiowałam rosyjski tutaj i literaturę francuska ale właśnie na Historii będę wykładać od stycznia 2023 roku. 

I ten wczorajszy powrót nie był dla mnie obojętny... wręcz przeciwnie. Sporo emocji, sporo wspomnień wypłynęło dość nagle na powierzchnie. 
Bardzo się cieszę z tego powrotu. Przygotowuje się od kilku miesięcy już. 
Wczorajsze seminarium poruszyło te wszystkie struny a przede wszystkim odżyłam intelektualnie! 

Piękny czas. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz