sobota, 14 października 2017

Dzien chorow w naszej filharmonii. Francuska codziennosc: czesc 107.


Wlasnie wrocilismy z filharmonii a raczej z audytorium bo teraz tak te sale sie nazywa u nas. Antek spedza caly dzien na spiewaniu. Maja warsztaty z dyrgentka Chrou Radia Francuskiego z Paryza, uwazanego zreszta za jeden z najlepszych chorow w kraju. Maja tez dwa koncerty z nimi i wlasnie zakonczyl sie pierwszy.

Kolejny jest o 20, ale nie idziemy na niego bo nie mamy biletow i jestesmy zaproszeni do przyjaciol na kolacje.
Chrow zjechalo sie sporo z calego regionu i chodzi oczywiscie o chory dzieciece i mlodziezowe. Sluchalismy tych z Angoulême, z Bayonne i z Biarritz, z przedmiesc Bordeaux i z malych miasteczek.

Coz jak to sie mowi po francusku " il n'y a pas photo" czyli roznica w poziomach jest kolosalna.

Najlepsi - Radio France i chor Antka czyli Maîtrise de Bordeaux zaraz za nimi... Jak zaspiewali swoje 3 kawalki przed chwila to sala zamarla... a po mnie przeszly ciarki, jak zwykle zreszta.

https://www.facebook.com/cdfilles33/videos/1351335298305235/   - z wczorajszego koncertu, kompozycja Stabat Mater, dyrygenta antkowego choru Alexis Duffaure.

Moge ich sluchac bez konca! Sa swietni a ja jestem super szczesliwa, ze moj syn moze uczestniczyc, uczyc sie, sic radosc w wielu miejsach we Francji i na swiecie.
Kolejne tournée - lipiec 2018 Kanada... mialy byc Chiny ale ze wzgledu na tamtejsze zanieczyszczenie powietrza w Pekinie plany zmieniono. Cale 2 tygodnie jezdzenia po Kanadzie i koncertow. Ekscytacja rosnie.

 posluchajcie tego klikajac

3 komentarze:

  1. Przepiekne wykonanie-gratulacje dla Antka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy. To nie tylko Antek ale caly chor. Antek uwielbia spiewac...

      Usuń
  2. Piękny utwór... piękne wykonanie... nie dziwię się "Twoim ciarkom"...
    Moje po mnie przeszły mimo że tylko z komputera śpiew słyszałam :)))))

    OdpowiedzUsuń