czwartek, 8 kwietnia 2021

Czuje się... znakomicie!


Jestem w formie. I cieszy mnie to! 

Po pierwsze śpię. Bez żadnych wspomagaczy naturalnych czy chemicznych. Nie wiem co ta hipnoza i auto-hipnoza ze mną wyczynia, ze się tak niezbyt ładnie wyrażę, ale mam w sobie spokój. Spokój, który w każdej godzinie doceniam. 
Od czasu operacji na granulomes... żadnych kłopotów z oddychaniem, ani jednego zapalenia zatok, ani jednego bólu głowy! 

Po drugie jestem silna. Codziennie wzmacniam układ kostno-mięśniowy. Ćwiczę około 1 godziny dziennie i co drugi dzień zamieniam się w jogina na jakieś 30 minut. Moje ciało jest teraz sprawniejsze, bardziej elastyczne i silniejsze niż 10 lat temu! Na przykład jestem w stanie zrobić pompki z wyprostowanymi nogami - czego nie potrafiłam NIGDY! zawsze na kolanach... teraz na prostych nogach jadę... ostra jazda jak dla mnie! 

Po trzecie mam ogrom energii choć bardzo wcześnie zasypiam  bo o 22 obecnie to cały dzień od 6 rano zasuwam jak ten samochodzik i nic... nie rusza mnie specjalnie poza ostatnio Wielkim Piatkiem... gdy odczułam zmęczenie wieczorna pora ale w sobotę o świcie byłam już zwarta i gotowa. 

Po czwarte pracuje non stop bo lubię i nie tylko dla uczniów ale tez duzooo dla siebie! dumna z siebie jestem! 

Po piate mam super cere i super włosy pewnie zawdzięczam to całej reszcie plus odżywianiu eko itd... 

Problemów mi nie ubyło, ba pewne rzeczy drażnią, wołają o pomstę do nieba, frustrują... ale się nie daje. 

Menopauza? Jaka menopauza? Czuje się lepiej niż 5 czy 10 lat temu...  
Jestem wdzięczna za to co mam i za to kim jestem! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz