niedziela, 20 września 2020

Na wszystko mam czas... no prawie... bo za wcześnie wstaje.


Praca nauczyciela ma to do siebie, ze sie wciaz wstaje o swicie. Gdy zaczynam o 8 w liceum oddalonym o 54 kilometry od domu to wstaje o 5:50 by o 6:45 wyjechać z domu i zdazyc. I tak jest od kilku lat choc ja zawsze bylam rannym zwierzątkiem czym dobijałam na przyklad moja kochana chrzestna! 
Czy poniedziałek czy niedziela ja kolo 5 rano mam otwarte oczy... koniec spania. Ostatnio budze sie nawet kolo wpół do piątej po 6,5 godzinach snu, to moja norma... z wiekiem pewnie spie mniej choc na wakacjach spie duzooo dłużej. 

Wciaz mam problemy z zaśnięciem... falowo, wiec jak sie pojawiają to spie po 4 godziny na dobe i ledwo ruszam nogami co w przypadku prowadzenia samochodu w ciemnej nocy, na autostradzie, wymijania tirów i wiezienia ze soba 2 czy 3 innych osob do najbezpieczniejszych nie nalezy, ale nie mam wyjścia. To znaczy mam takie, ze wezmę cos na spanie ale to cos tez zrobi mi z mozg miazgę wiec efekt bedzie zbliżony. Biorę w ostateczności po 4-5 nieprzespanych nocach, tak mi zaleciła lekarka. 

Skutkiem ubocznym powyższego jest... to, ze mam na wszystko czas albo prawie. Ile ja jestem w stanie rzeczy zrobic w ciagu dnia! 
Wczoraj i dzisiaj wstałam o 6 rano pomimo soboty i niedzieli ba wyspałam sie! 
Mam czas na gotowanie i na pisanie, wiele godzin dziennego czytania, na sport, na joge, na prace i na obejrzenie filmu czy innego programu... na gre na pianinie tez ostatnio mam czas. Mam czas dla Antka i dla meza, by zbierać jabłka z teściową czy zaangażować sie gdzies tez... 

Pewnie wynika to tez z osobistej organizacji, ktora to dobijam teraz z koleji moich domowników bo ja jestem "szkola militarna" jak nazywa mnie moj maz. Tak jestem dosc sztywna gdy o organizacje chodzi ale mi to odpowiada... a ze charakter mam wredny to nie lubie, bardzo nie lubie mówienia o braku czasu... jak widze te posty mamusiek, ze to WC nie maja czasu, albo jak ktos mi pisze, ze nie czyta czy nie przeczytał bo nie ma czasu i tym podobne to... dostaje gęsiej skorki ha, ha... 

taka jestem zdeformowana😂 cala ja...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz