wtorek, 25 maja 2021

Antek kończy rok z fanfarami... a do mnie dalej się nie odzywają!

Antek dziś osobiście w liceum... ostatnie dni, ostatnie podrygi. jeszcze 7 dni obecności i koniec roku szkolnego. Dziś ma 3 ewaluacje, jutro 2 w tym jedna zdalnie i tak każdego dnia do końca tego tygodnia. Pracuje na pełnych obrotach choć tez w końcu trenuje... od ubiegłej środy codziennie ponad 2 godziny wieczorami... ping pong. 

Ten rok... pierwsza klasa liceum, sekcja międzynarodowa i amerykańska... pokazała po raz kolejny właściwie, ze Antek ma ogromny potencjał i niezwykle zdolności. Radzi sobie wyśmienicie, osiąga rewelacyjne rezultaty i jest doceniany przez nauczycieli francuskich, amerykańskich czy kanadyjskich. Co więcej nadal jest wszechstronny a tego wymagają wielkie francuskie szkoły po-maturalne i prépa. Ta wszechstronność jest wymagająca. Bo trzeba doskonale pisać w trzech językach, znać metodologie nauk społecznych i ekonomicznych ale tez być geniuszem z matematyki. Jestem pełna podziwu dla niego. 

Tymczasem u mnie... dziś rano, w pokoju nauczycielskim, koledzy z mojego przedmiotu nadal się do mnie nie odzywają z powodu tych ocen z WOS, które ja mam a oni nie...
Wczoraj dostałam wiadomość od koleżanki, wiadomość adresowana do ogółu nauczycieli naszych przedmiotów, ze... "udajemy martwych" w nadchodzacych dniach by dyrekcja się odczepiła i nie chciała tych ocen z WOSu... "on fait les morts"... 

Przeczytalam, nie odpowiedziałam bo taka debilna, groteskowa i nieodpowiedzialna postawa z cyklu udajemy, ze nic nie wiemy jest niegodna ludzi dorosłych a już nauczycieli tym bardziej. Jak widać jestem w mniejszości. Nie przeszkadza mi to, bawi mnie to... książkę można o tym napisać. 

Menu na dziś

Sniadanie: woda z cytryna, 2 kiwi, chleb z masłem, zielona herbata

Kawa

Obiad: lasagne z pesto i z letnimi warzywami - jak wczoraj, sałata zielona. Zioła

Podwieczorek: białe brzoskwinie, suszone goji, czekolada, zioła

Kolacja: pieczone letnie warzywa z sosem tahini. Jabłko. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz