niedziela, 9 maja 2021

Wczorajsza Majówka Polonii i dzisiejsza niedziela trochę pracująca trochę nie.


Spędziłam wczoraj bardzo fajne popołudnie nad stawem, w gminie Saint Gilles, w towarzystwie naszej lokalnej Polonii. Poznałam kilka sympatycznych i ciekawych osób, pojadłam słodkości i nawdychała się świeżego powietrza! 
Super pozytywny i przyjemny czas! 

Więcej zdjęć na mojej stronie Facebook oraz na stronie 

Dis dzień nieco bardziej złożony bo mam trochę pracy na jutro, trochę pracy domowej tez plus doping dla Antka, który cały czas pracuje i jest WIELKI! Wczoraj dostał ocenę z komentarzu literackiego w koeficjencie 3 ma aż 18,5 punktow na 20, średnia klasy jest 9 na 20! 
ANTEK JEST WIELKI!!!

MENU na dziś

SNIADANIE: woda z cytryna, zielona herbata, truskawki, chleb z masłem. 

Kawa rano

OBIAD: Melon. Conchiglioni faszerowane cielęcina i pomidorami. Sałata. Zioła

Podwieczorek: mandarynki i  kostka czekolady

KOLACJA: salatka ze szpinaku, fety, pomidorków, truskawek i orzechów. Kromka chleba z awokado. Zioła. 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz