środa, 19 maja 2021

Nowe BUTY do BIEGANIA!!!


Radocha nie z tej ziemii!!! ... po pracy, po 1 lekcji, bo tyle dzisiaj miałam w liceum... wracając do domu przejeżdżalam obok sklepu sportowego... dziś je otworzyli! Zaparkowalam i weszłam po kilka rzeczy. A tam... same promocje! No to już przez godzinę nie wyszłam! 
Przymierzalam, przymierzała... Wybrałam! Nowe buty do biegania, śliczniutkie, wygodne, techniczne... cudeńka! 
No usmiecham sie do nich, głaszcze je! ha, ha!
Jutro bieg! Dziś już sobie w nich pocwicze bo się nie doczekam do tego jutra! 

I kupiłam sobie tez pas zapinany w talii na telefon i dwa bidony na wodę... teraz biegam coraz dłużej i coraz dalej więc potrzebuje się nawadniać podczas treningu. Wyglądam jak Marsjanin w tym ekwipunku ale kocham to! 
Je kiffe!!! po francusku! 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz