wtorek, 25 stycznia 2022

Dostalam Klamath ale tez ampułki z woda morska


Klamath czyli glon z jeziora Oregano mam na 100 dni kuracji czyli na 3 miesiące. Ale na początek pani naturopatia dala mi tez na 15 dni ampułki z woda morska zwana Quinton hypertonic. Pamietam, ze piłam coś podobnego zaraz po porodzie - na formę. Teraz mam pić dwie ampułki na czczo plus ten klamath. Po miesiącu zobaczymy czy są jakieś efekty. 

Na ampulkach cala lista dobrodziejstw z nimi związanych: 
 - zmniejszaja zmęczenie
- pozwalają zachować balans elektrolitów
- pomagaja w procesach metabolicznych
- pomagają w normalnym funkcjonowaniu systemu nerwowego
- wzmacniaja mięśnie
- wspomagaja normalna syntezę białek
- pozwalają zachować normalne funkcje psychologiczne
- wzmacniają system kostny i artykulacyjny
- wzmacniaja zeby
- wspomagaja normalny podział komórkowy organizmu

Powinnam osiągnąć wiek niemowlęcy z tymi wszystkimi dobrodziejstwami, ha, ha... 
Narazie jednak chce tylko wrócić do formy. 

Nie sa to tanie kuracje bo 55 euros za te dwa produkty ale jeśli działają to jestem gotowa zapłacić duzooo więcej. 
Czas start! 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz