poniedziałek, 31 stycznia 2022

O tym, ze dobrze poszło i ze podziwiam Antka!


Dzis rano w pracy... dobrze mi poszło, w miarę... o niczym nie zapomniałam. Wystalam bite 3 godziny bez opadnięcia z sił i generalnie byłam zadowolona z uczniów i z siebie tez! 

Zaniepokoił mnie Antek rano bo obudził się z cieknącym nosem. Rozmawiając z nasza lekarka przez telefon dowiedziałam się, ze to normalne po Covidzie, ze jeden dzień jest wszystko OK a następnego dnia się kaszle bądź ma ostry katar i to się powtarza co 3-4 dni nie wiadomo dlaczego... Może i normalne, ale niepokojące. W każdym razie kontynuujemy wzmacnianie czym się da! 

A Antek ostro pracuje nadal i nadal jest najlepszy w swoim liceum i zbiera mega pozytywne oceny i opinie. 
Podziwiam jego sile mentalna. Jest wyjątkowa. I chyba zawsze taka była... Podziwiam jego mądrość, inteligencje, zapal i pracowitość. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz