wtorek, 26 sierpnia 2014

Udalo sie w koncu wkleic kilka zdjec z Ottawy, do 4 etapu podrozy...

Udalo sie w koncu wkleic kilka zdjec z Ottawy, do 4 etapu podrozy...



Dzien jednak zaczal sie od joggingu i kilkunastu minut gimnastyki. Pozniej bylo spotkanie z moja terapeutka od medytacji, spotykamy sie co jakies dwa, trzy miesiace. Nastepnie w ksiegarni zakupilam potrzebne mi podreczniki... dostalam caly zestaw, od wszystkich wydawcow za darmo do liceum na koncu tegp roku szkolnego, bo jak do tej pory uczylam w liceum. Zajmuje mi to pol szafy teraz... Ale ide do gimnazjum i ... podrecznikow mi bylo brak. W przyszlym roku powinnam dostac caly zestaw do gimnazjum wiec pozniej powinno byc darmowo. Kupilam tez ksiazke Antkowi do angielskiego oraz krem do ciala, plyn do demakijazu i wode termalna w sprayu Avene... bo lubie! Aha i jeszcze spray na glowe Antka, odpychajacy wszy... bo po zeszlorocznej atrakcji z wszami ze szkoly wolalabym uniknac w tym roku, wiec bede zapobiegac. Plyn jest na bazie olejkow roslinnych - huiles essentielles.







Dotarlam kolo poludnia do domu. Antek wrocil z biblioteki z kolegami i przytaskal 20 ksiazek - tylko dla niego. Pani bibliotekarka polecila mu powiesc o starozytnym Rzymie i sie nia zaczytywal dzis popoludniu, bo za oknem leje. Ale zapasow ksiazkowych ma na 3 tygodnie bo moj Antek czyta srednio 1 ksiazke dziennie!



Dzis zaczal tez ze mna gotowac... podpuszczonym Félixa przykladem... zrobilismy Chili con carne na obiad, a na przystawke salate z pomidorami... musze go uczyc by nie byl niezdara jak jego tata ha, ha, ha!



Po obiedzie ja ruszylam do pracy i uf, uf... robie planinng na caly rok, dla kazdej klasy i samo to zajelo mi juz z 4 godziny. Przegladam podreczniki... mysle jak wcielic w zycie moja nowa pedagogike wyuczona w zeszlym roku tzw: ilots bonifiés... przygotowalam dokumenty dla dzieci i ich rodzicow by przedstawic im zasady i reguly. Mysle, ze wiekszosci powinno sie spodobac.







Teraz Antek jest na treningu tenisowym. Jego tata go odbiera. Kolacja bedzie jak zwykle o 20h - duszone z dymkami i z czonskiem cukinie oraz mieszanka kasz, na deser jogurty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz