piątek, 29 listopada 2019

Mój dzień dzisiejszy... goście, goście. Francuska codzienność: cześć 250


Ponieważ mija właśnie czwarty tydzień bez pracy w szkole i bez telefonu z kuratorium to moje życie nieco sie zmieniło i na przykład taki dzisiejszy dzien wyglada następująco:

Wstałam dzisiaj o 5h35... po 7,5 godzinach snu całkiem w formie!

Wypilam siemie lniane i zabrałam sie za sprzątnie domu. Do godziny 9 cały dom błyszczał... łazienka, kuchnia, pokoje, salon i podłogi tez!
Choc w międzyczasie obudziłam Antka, zjedliśmy cala rodzina śniadanie dzisiaj był porridge z bananem i z cynamonem. Wyprawilam tez Antka do szkoly. 
Jemu uśmiech z twarzy nie schodzi. Wciaz jest w formie. Wciaz szczęśliwy, ze do szkoly, ze uczy sie, ze zajecia z pilotażu dzisiaj pod wieczor. Pojechal na rowerze. 

Po sprzątaniu wypiłam sobie na spokojnie kawe i zabrałam sie za wieczorne menu bo mam dzis gości na kolacji. 
Zrobilam wiec tort cytrynowo-kokosowy bo bedzie na deser. Na przystawki po aperitifie beda pierogi polskie ha, ha a na danie glowne ryba flétan w liściach kapusty z sosem chrzanowym oraz risotto. 
Takze wiekszosc sobie juz przygotowałam... sosy wszystkie, krojenia, tort caly itd... skonczylam kilka minut po 11...
Wzielam szybki prysznic i wlasnie pisze...

Za chwile obiad z mezem i na 14 ruszam do foniatry na reedukacje glosu. Wroce o 15 pewnie i zabiorę sie za ostra nauke do konkursu - dzisiaj koncept propagandy i informacji w mediach włoskich od 1945 do 1991.  

Kolo 16h15 zjem z Antkiem podwieczorek. 
On na 17 pojedzie na zajecia z pilotażu do 19. W tym czasie poucza sie i kolo 18 zrobie stol i cala reszte z dekoracjami...

Antus wroci okolo 19h30 a goscie sa spodziewani na 20... 
W perspektywie ciekawy wieczor i mily, i smaczny pewnie... 
Ci goscie bo ich znam ha, ha...  posiedzą pewnie do północy albo i do 1 nad ranem... potem poczytam troche Tokarczuk i zasne...

Taki moj dzien dzisiejszy... tak sie zapowiada ale wiadomo, ze plany planami a co bedzie to sie okazje bo nie chwali sie dnia przed zachodem... slonca, ktore pieknie dzis od rana swieci!

Pozdrawiam piątkowo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz