sobota, 23 listopada 2019

No to sobie popichcilam! Pierogi, losos, zupa z kalafiora i jeszcze ciasto Basków! Tak, nie uwazam, ze polska kuchnia jest najlepsza na swiecie!



To moja codzienna kuchnia, moje codzienne dania, jedne bardziej wyrafinowane gdy o skladniki i smak chodzi, inne mniej. Roznie bywa. Ale macie tutaj przyklad wczorajszego rybnego obiadu, kolacji z zupa w roli głównej, dzisiejszego obiadu z pierogami czy podwieczorku w postaci cudnego ciasta z mojego regionu. 

Wszystkie przepisy i sporo zdjec na moim blogu kulinarnym. 

Uwielbiam gotowac czy pichcić jak kto woli. Moge w kuchni spędzać cale dnie i nigdy mi sie tam nie nudzi. Zawsze mam cos fajnego do zrobienia, do wyprobowania. 

Srednio robie od 2 do 4 nowych dan w tygodniu czytaj korzystam z nowych przepisow albo sama cos wymyślam. 
W mojej kuchni znajdziecie mase przypraw, ziol i czego tam potrzeba choc moja kuchnia w ogole nie jest urządzona, nie mam zadnych ładnych mebli, blatów szerokich ani nic takiego jak narazie. Nie przeszkadza mi to gotowac, gotowac, dzielic sie i jesc! 

Zawsze odczuwam ogromny kontrast połączony z pewnym dyskomfortem i frustracja gdy jestem w kuchni moich tesciow. Oni maja wszystko... blaty, stoly, maszyny wszystkie, szafy z mnóstwem naczyń... ale ciezko u nich cos ugotować bo tam jest jakos zimno, wiekszosci skladników brakuje... i pomimo super, mega piekarnika ... piecze sie lewa strona a prawa na pol surowa... eh... Ostatnio szukalam cynamonu... nie bylo byl tylko sol, pieprz, liscie laurowe i ras el hanouth sprzed 10 lat, ktory ja kupilam gdy ges u nich na swieta robilam. 

Gotuje wszystko... to co mi sie podoba... losos byl z inspiracji azjatyckiej, pierogi sa ruskie ale polskie, ciasto jest z mojego regionu, południa Francji. Nie uwazam wiec by polska kuchnia byla jakas wyjątkowa dobra a juz na pewno nie uwazam, ze jest najlepsza. Wręcz przeciwnie. Zdecydowanie wole kuchnie francuska włoska czy japońska od polskiej. Ale w sumie to jem z roznych krajowe i kontynentów bo zycie mam tylko jedno i nie lubie sie ograniczać!
Pozdrawiam weekendowo!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz