poniedziałek, 7 czerwca 2021

7 tydzień programu Body by Lucile Lato 2021!


Tak tak to już 7-my tydzień! Jeszcze tylko 2 tygodnie i program zostanie zakończony. 

Jak się czuje? 
Fantastycznie! 
Mam mnóstwo energii, dobrze śpię, jestem dużo spokojniejsza ( chyba, ze mnie ktoś z administracji edukacji narodowej wku... ale to tradycyjnie!), straciłam 3,5 kilograma ( jeszcze!), 4 cm w talii mniej, 3 cm w biodrach mniej za to w udach i łydkach nic a nic. Masa mięśniową zwiekszona znowu! Masa tłuszczowa stosunkowo niska, jak na mnie. 
I ta przyjemność, to zadowolenie, gdy nakładasz sukienkę letnia czy spodnie i wszystko ładnie leży, nic nie odstaje. 
Z Wf w polskich szkołach zawsze miałam same 3 i to jeszcze takie trochę na "litość". Każdy nauczyciel Wf, którego miałam mówił mi jak bardzo JESTEM BEZNADZIEJNA! ZE NIC nie umiem! To był mój znienawidzony przedmiot. Męczarnia i to pomimo dziadka super belfra od WF właśnie! 
Wokół mnie, w moich klasach były same gwiazdy sportowe... chwalone przez belfrów. 

Dzis zblizam sie do 48 urodzin i chyba nigdy jeszcze nie byłam tak sportowa jak właśnie teraz! Tak mi to weszło w krew, stało się codziennością, uzależnieniem wręcz bo dnia bez sportu przeżyć nie mogę! Ćwiczę 6 razy w tygodniu od 30 minut do 1,5 godziny w jednym seansie. Podnoszę hantle, ćwiczę z gumami z obciążeniem do 30 kilogramów, biegam, maszeruje, pływam, skacze, robię interwały, ale tez jogę czy stretching. 
Kupuje sobie sportowy sprzęt i stroje do sportu od staników po leginsy, koszulki, które lubię czy bluzy i inne akcesoria. Mam tego cala szufladę teraz. 
Trenerka Lucile Woodward jest jak dla mnie the best nie tylko na rynku francuskim ale tez tym międzynarodowym. Ma zdrowe, zrownowazone, zbilansowane podejście i moc pozytywnej energii. Nie próbuje mi sprzedać swoich batoników, kremików czy żelków jak pani Lewandowska czy pani Chodakowska. 

Bede kontynuować! 

Menu na dzis:
Sniadanie; sok z rzepy i z karczocha, zielona herbata, brzoskwinia, chleb i purée z migdałów

Kawa

Obiad: chłodnik z ogórkiem, sałatka z kaszy bulgur z fasolka szparagowa i pomidorkami, sos tahini i miętą, zioła

Podwieczorek: morele, orzechy, kostka czekolady, zioła

Kolacja: Linguine z sosem kremowym z białymi szparagami, zielona sałata, melon. 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz