piątek, 4 czerwca 2021

Jury maturalne z matematyki! Dostałam przydział!

 Nie wiem czy da się upaść niżej? 

Nie wiem co za ograniczeni ludzie pracują w edukacji narodowej ale dzisiaj... zbaraniałam!

Oto mam być członkiem jury ustnej matury z ... matematyki. 

Ja nauczyciel historii-geografii i Wos'u

Ja specjalista czy były specjalista historii wspoleczesnej Rosji

Ja były  i aktualny pracownik Nauk Politycznych

Ja nauczyciel TZR czyli zastępowy na danym terytorium służę do....


ZAPYCHANIA DZIUR! 

Jak nie ma kogos innego, kogoś kompetentnego to bierze się mnie, bo dlaczego by i nie? 

Ja pomijam jaki to jest brak szacunku dla mnie i dla mojej pracy... ale jaki to jest brak szacunku dla zdających uczniów? Dla ich pracy, ich nauki, ich przygotowywania się do egzaminu... 

Czekam na relacje rodziców ale pewnie jej nie będzie bo PASYWNOSC jest ich główna cecha charakteru... gdyby to dotyczyły mojego syna szły by strzały...


Napisalam do dyrekcji dzisiaj by zmienili mi jury... podałam argumenty. 

Nie mam odpowiedzi. 

Jeśli nie dostanę bądź decyzja zostanie utrzymana to nagłaśniam te sprawę medialnie na tyle na ile mi się uda. 

Dosyć milczenia owiec...

W tym tygodniu kazali mi dać oceny nieobecnym, teraz mam dać oceny z matematyki jak francuski jest moim 3-cim językiem i ja nawet terminologii nie znam z tego przedmiotu! 

Kpina... absurd... 

Nie ręczę za siebie w najbliższych dniach. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz