piątek, 25 czerwca 2021

Zycie towarzyskie - Wielki POWROT?

 Uf... nie nadazam ale jak się cieszę! Nie wiem co to się dzieje, ale telefony się urywają, zaproszenia w każdą stronę płyną, spotkań coraz więcej... 

czyżby POWROT do "normalności"... a może zależy co wkładamy w słowo "normalność"? 

W ubiegł pitek gościłam Tekle z Irenka. Antek pojechał do Bordeaux zaproszony przez przyjaciół... dziś wraca z jednym przyjacielem do Rennes. 

W ubiegłą niedziele gościłam teściów...

Wczoraj jadłam lunch i zwiedzałam laboratorium fizyki na uniwersytecie z moja kochana ELA!!! i z Roma!!!

Wczoraj Ela wylądowała u mnie na kolacji i gadałyśmy do 23 chyba... 

dziś mam na obiedzie Valérie... wieczorem wracają chłopaki moje plus Cyprian. 

Jutro idziemy na kolacje do Marty i Nicolas... 

W niedziele jesteśmy również zaproszeni tym razem do teściów na obiad, na wieś. 

A przed chwila zadzwoniła moja nowa znajoma, Aneta i przyjedzie sie ze mną zobaczyć 5 lipca... 

11 lipca przyjedzie mój chrześniaka z Paryża Clément... na tydzień wakacji... 

Wiec... ja nie wiem jak wy ale u mnie się kręci, rozkręca towarzysko maksymalnie co sprawia mi ogromna radość!!!

Eh jak mi tego brakowało... 


Tutaj mój HIT letni... Sałatka z arbuza z feta i z orzeszkami pinii... wow! Idealna na upały, na chłodek na dobry humor na życie rodzinne i przyjacielskie. Przepis na blogu kulinarnym. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz