niedziela, 19 grudnia 2021

Dziś nie robię NIC!


Nie jestem totalnym pracusiem! Bez przesady. Moje wczorajsze wpisy wywołały FALE dyskusji na moim profilu na Facebooku. Pragnę zaznaczyć, ze nie "padam na pysk", nie siadam "utyrana" do wigilijnej kolacji. Raczej wprost przeciwnie... jestem umalowana, ładnie ubrana z butami włącznie i raczej uśmiechnięta i ciesząca się ze świętowania. 
Tak pracuje duzooo, na codzień. Robię wiele rzeczy każdego dnia ale potrafię tez zadbać o siebie! To pewnie minimalne zadbanie ale jednak. Potrafię wziąć kąpiel, zrobić paznokcie czy położyć się na dwie godziny przed telewizorem w tym okresie świątecznym. Wyjeżdżam regularnie na wakacje, dbam o przerwy.
Dziś akurat nic nie będę robić. 
Joga, koncert Bożonarodzeniowy popołudniu, grzane wino na rynku bożonarodzeniowym wieczorem... lektury przyjemne i TYLE! 
Raczej moje funkcjonowanie nazwałabym poszukiwaniem ROWNOWAGI. czasem jest ono burzliwe i mało satysfakcjonujące i tak mam problemy z asertywnością ale myślę, ze nie jestem w tym sama... ale szukam... działam i " nie zajeżdzam się". 
Cel na nowy rok - znaleźć więcej czasu dla siebie i na moje pasje. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz