niedziela, 31 grudnia 2023

Czy będę lepsza w 2024 roku?

Oto jest pytanie! Bo rok jako rok nie może być ani lepszy ani gorszy... to nie podmiot działający i myślący  tylko nazwa okresu czasu. 
Ja za to mogę go uczynić lepszym bądź gorszym według moich myśli, postępowania, działań. 

Tak sobie myślę dzisiaj, czy stać mnie będzie w końcu i w większym stopniu na robienie tego co mi SIE OPLACA?  Czy może nadal będę popełniać te same błędy a potem zwalać winę na los, na geny czy na innych ludzi? 

Myślę, ze warto sobie to tak uświadomić, ze 90% mojego roku, mojego życia, mojego losu zależy TYLKO i wyłącznie ode mnie a 10% pozostałych od decyzji wielkich tego świata czy losu, czy pogody czy ocieplenia klimatu... Jak 70% mojej wagi ciężkiej zależy od tego co jem a 30% od tego ile i jak się ruszam. 
Jeśli bede lepsza w 2024 roku to będę lepsza przede wszystkim dla siebie, ta lepszością udzieli się innym, tym co wokół mnie. 

I tutaj pojawia się zasadnicze pytanie czy mam w sobie, w swoim czasie, w swoich umiejętnościach, w swoich środkach finansowych miejsce na te lepszością czyli na to co chce, na te drogę do stawania się wciąż pełniej sobą? 
Wiem, ze mam jeszcze dość sporo tych zasobów więc dziś i jutro je zapisze, umieszczę w kalendarzach, zaplanuje i zrobię bo CHCE. Nie chciałbym a chce, nie może, ale zrobię... nie bym a tak, nie jak się uda czy jak wyjdzie czy jak się ułoży ale TAK jak ja o tym zadecyduje i kiedy o tym zadecyduje. 

Jak mówił nieodżałowany Philippe Noiret: "Życie jest podróżą w jedna stronę więc lepiej podróżować w pierwszej klasie". 

Będę lepsza w 2024 roku! A wy? 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz