czwartek, 8 grudnia 2022

Zwracam honor!

 Mojej pani doktor, która wczoraj postarała się mi pomoc... nie mówiła, ze czas konsultacji upłynął, albo, ze nie odpowie na to pytanie bo to nie było przedmiotem konsultacji... tylko poświęciła mi więcej czasu i przystapila do działania! 


I z tego się cieszę. 

Mam skaner zatok przewidziany w najbliższy poniedziałek, "pilna" wizytę u laryngologa na 19 grudnia - zawsze to lepiej niż w kwietniu! Przepisała mi tez wizytę u lekarza medycyny sportowej bo mam problem z moim ścięgnem Achillesa i pomimo fizjoterapii trochę się sprawy skomplikowały - tam tez jest stan zapalny eh... 

I dala mi zwolnienie tez na cały tydzień z możliwością przedłużenia bym mogła się leczyć, udać na badania i odpocząć. Co w tym stanie jest dość trudne. 

Cdn. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz