wtorek, 21 stycznia 2020

Babcia. Babcie.


Dzis w Polsce Dzien Babci. We Francji bedzie dopiero w pierwsza niedziele marca. Antek zupelnie nie czuje tego dnia z polska data bo niby na dniu babci w Polsce nie byl. To czas szkoly. Zadzwoni jednak do swojej ukochanej polskiej babci bo ja kocha i ma z nia bardzo dobra relacje. Lubia wygłupiać sie razem na kanapie, śpiewać razem rozne arie sopranowe i ćwiczyć sie w wypowiadaniu po francusku "Pierre Ricaud"... 

Moja ukochana babcia, Teresa... nie zyje juz od 30 lat... wspominam ja codziennie. Mieszka we mnie, zyje we mnie, jest ze mna od zawsze. Byla wyjątkowa kobieta z silnym charakterem. Inspirujaca. 

Moja druga babcia, Maria, zyje. Niestety nie mam z nia kontaktu od kilku lat. Mysle o niej czesto. 

Dobrego dnia Babci wszystkim babciom tym co znamy i tym co sa poza naszym czasem i nasza przestrzenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz